ادامه درگیری‌ها در تهران هفت نفر کشته شدند

تاکنون در عملیات تروریستی در مجلس، 7 نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌اکنون 4 نفر نیز در طبقات بالایی گروگان گرفته شده‌اند.

به گزارش «انرژی امروز» حضور جعفری دولت آبادی دادستان تهران در محل حادثه تیراندازی در مجلس حاضر شد.

به گزارش خبرنگاران مستقر در مقابل مجلس، تیراندازی شدید هنوز هم ادامه دارد و یکی از مهاجمین در محوطه چمن سبز مجلس در حال تیراندازی بی‌هدف است. تعدادی از کارمندان مجلس هم به گروگان گرفته شده‌اند و تلاش نیروهای ویژه نوپو برای ورود به طبقه دوم مجلس و رهایی گروگان‌ها و مقابله با تروریست‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم اعلام کرده است تیم رهایی گروگان سپاه با نفوذ به میان تروریست‌ها در داخل مجلس، موفق شدند یکی از 4تروریست را به هلاکت برسانند.

خبرگزاری فارزس هم گزارش کرده است: با هماهنگی نیروهای حفاظت مجلس و برقراری امنیت، نمایندگان مجلس در حال خروج از صحن هستند. دوتن از مهاجمان در یکی از طبقات مجلس در محاصره نیروهای انتظامی و امنیتی هستند.

خبرنگاران مستقر در محل حادثه مجلس از تشدید تیراندازی در داخل ساختمان مجلس خبر دادند.

بر همین اساس، در حالی که از ساعاتی پیش درگیری نیروهای امنیتی با مهاجمان مسلح در ساختمان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد، از دقایقی پیش صدای تیراندازی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. پیش از این صدای تیراندازی در ضلع غربی ساختمان افزایش یافته بود.

حادثه در حرم امام (ره)

به گزارش «انرژی امروز» از منابع خبری، کار تخلیه حرم و اطراف آن آغاز شده است.

پارکینگ حرم مسدود شده و اجازه ورود و خروج به خودروها داده نمی‌شود.

خبرگزاری میزان اعلام کرده است: دومین عامل انتحاری در حرم امام خمینی(ره) که شش نارنجک جنگی همراه خود داشته است در حین انجام عملیات خود با شلیک نیروهای امنیتی به سرش به هلاکت رسید.

ایسنا از تکذیب شایعه انفجار در شیراز خبر داد و گفته »معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس وقوع هرگونه انفجار در خیابان‌های شیراز را تکذیب کرد».

حادثه تیراندازی ایران، «خبر فوری» رسانه‌های جهان

رویترز، گاردین، الجزیره، بی‌بی سی، سی‌ان‌ان، ایندی‌پندنت، یو اِس‌ اِی تودی، دیلی اکسپرس، راشا تودی و واشنگتن پُست از جمله رسانه‌ها و شبکه‌های خبری هستند که به پوشش لحظه به لحظه از آخرین تحولات این حادثه در ایران می‌پردازند.

برخی از این وب‌سایت‌های خبری خارجی، به نقل از خبرگزاری‌های ایرانی به انتشار اخبار مرتبط با حادثه تیراندازی در ایران اقدام می‌کنند.

در این میان بی‌توجهی صدا و سیما به حوادث تهران تعجب کاربران شبکه‌های اجتماعی را باعث شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن