ملی حفاری، گواهینامه استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ گرفت

شرکت ملی حفاری ایران موفق به کسب استاندارد ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ شد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن تبریک موفقیت این شرکت در کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ گفت: باید تلاش کنیم تا الزامات مورد نظر در این سیستم به نحو مطلوب رعایت شود.

سپهر سپهری در نشست پایانی ممیزی شرکت ملی حفاری که از سوی نمایندگان ممیزی شرکت سوئیسی (SGS) صورت گرفت، افزود: شرکت ملی حفاری ایران تلاش کرده است تا در زمینه  روز آمدسازی و دستیابی به استانداردها و کاربست آنها در بخش های مختلف شرکت پیشرو باشد.

وی به روند اجرای موفقیت آمیز اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت و استمرار شاخص های آن در شرکت با بیان این ضرب المثل که حفظ قهرمانی مهمتر از قهرمانی است اشاره و تصریح کرد: در جهت تحقق اهداف مشخص شده در سیستم های مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست، فرهنگ سازی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بکارگیری ضوابط استاندارد موجب رشد، ارتقاء، بالارفتن بهره وری و راندمان کار می شود.

سپهری گفت: عامل زمان در انجام هر کاری از شاخص های اصلی محسوب می شود؛ بنابراین لازم است همسو با برنامه ریزی برای انجام کار، بازه زمانی اجرای آن محاسبه و مورد اهتمام واحد اجرا کننده قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران انسجام، هماهنگی، هم افزایی و کار تیمی را از مولفه های اثرگذار در تحقق اهداف شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه های صنعت نفت در اجرای پروژه های توسعه ای، حفظ، نگهداشت و افزایش تولید، در بخش حفاری و خدمات جانبی آن مسئولیت سنگینی متوجه این سازمان است.

در این نشست که قائم مقام، معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای عملیاتی و ستادی ملی حفاری حضور داشتند، رئیس مهندسی ساختار و بهره وری این شرکت با اشاره به اقدامات به عمل آمده به ویژه در بخش آموزش کارکنان در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ ، گفت: با توجه به تغییر ویرایش استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از ۲۰۰۸ به ۲۰۱۵ به منظور حفظ و پیوستگی گواهینامه های شرکت، برنامه ریزی لازم برای پیاده سازی الزامات جدید ایزو از جمله مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت تغییر و مدیریت دانش صورت گرفت و این سازمان موفق به جاری سازی این الزامات شده است.

مسعود احمدی به برگزاری پنج دوره آموزشی برای مدیران، روسا و کارکنان بخش های مختلف عملیاتی و پشتیبانی شرکت در ارتباط با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ با ویرایش ۲۰۱۵ اشاره کرد و گفت: نظر به گستره عملیاتی شرکت در اقصی نقاط کشور و همچنین اهداف مورد تاکید مدیریت ارشد مبنی بر حضور در بازارهای منطقه و در جهت مشارکت فعال در مناقصات داخلی و خارجی، اخذ گواهینامه های بین المللی در دستور کار قرار دارد.

در این نشست مجید استکی؛ سرگروه تیم ممیزی و مانوگ ثاقب فر؛ عضو تیم ممیزی شرکت SGS درباره ارزیابی های صورت گرفته در خصوص استقرار ISO ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ توضیحاتی ارایه  و اقدامات و فعالیت های اجرایی از سوی شرکت ملی حفاری ایران را قابل تقدیر دانستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن