ترازنامه و صورت‎های مالی سال 96 نفت خزر تایید شد

ترازنامه و صورت های مالی شرکت نفت خزر در سال 1396 مورد تائید حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی قرار گرفت و مطلوب ارزیابی شد.

در جلسه مجمع عمومی این شرکت، حسابرس مستقل و بازرس قانونی با ارائه گزارشی، عملکرد مالی و وضعیت ترازنامه شرکت نفت خزر را مطلوب ارزیابی کردند.

علی اصولی، مدیر عامل شرکت نفت خزر در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت در خصوص اقدام ها و فعالیت های انجام شده در سال 1396 اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار تمامی کارکنان در سال های آتی نیز شاهد بهبود مستمر فعالیت ها و برنامه ها در تمامی بخش های شرکت باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر،وی با تاکید بر لزوم بازنگری فرآیندهای کاری، افزود: بازنگری و بازآرایی فرآیندهای سازمان توسط متخصصان و خبرگان در مدار قوانین و مقررات جاری، ضامن بهبود مستمر فعالیت ها و عامل پویایی کارکنان خواهد شد.

اصولی همچنین ارتقاء اثربخشی، کارایی و  بهره وری نیروی انسانی را در گرو فرآیندهای به روز شده و سیستم های کاری نوین دانست و افزود: سازمان ها برای رفع چالش های خود نیازمند ایده های نو هستند؛ بنابراین ضروری است که محیط مناسب برای پرورش ایده های نو فراهم شود.

شرکت نفت خزر به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در دی ماه 1376 تاسیس شد. این شرکت وظایف اکتشاف، توسعه و تولید منابع هیدروکربنی در حوضه خزر جنوبی و سه استان ساحلی مازندران، گلستان و گیلان را به عهده دارد. نظارت بر اجرای کلیه قراردادهای منعقد شده بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت­های بین المللی جهت مطالعه و توسعه میادین نفتی در دریای خزر و همچنین نظارت بر مسائل زیست محیطی مرتبط با عملیات اکتشاف و توسعه ذخایر نفت و گاز در دریای خزر نیز به عهده شرکت نفت خزر است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن