سوآپ و صادرات فرآورده های نفتی با همکاری بخش خصوصی انجام می شود

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبر داد: به منظور توانمند سازی بخش خصوصی، سوآپ و صادرات فرآورده های نفتی با همکاری این بخش انجام خواهد شد.

سیدمحمد رضا موسوی خواه در نشست هم اندیشی با شرکت های فعال در حوزه صادرات و سوآپ فرآورده های نفتی، گفت: همزمان با فراخوان عمومی جهت شناسایی شرکت های فعال در حوزه صادرات و سوآپ فرآورده های نفتی این نشست با حضور شرکت های فعال در این حوزه برگزار شد.

موسوی خواه در این نشست که با هدف تبیین رویکرد ها و سیاست های جدید شرکت برگزار شد، به برخی از مزایای سوآپ فرآورده اشاره و اعلام کرد: درآمدزایی برای کشور، کمک به حفاظت از محیط زیست، حفظ امنیت انرژی و کاهش حوادث جاده ایی برخی از مزایای این حوزه به شمار می رود.

وی با اشاره به موازنه مثبت تولید و مصرف فرآورده در کشور، اظهار کرد: با توجه به این مهم، انجام سوآپ جز اولویت های استراتژیک شرکت نیست اما شرکت ملی پخش به منظور توانمند سازی بخش خصوصی علاقه مند است تا با استفاده از تجارب قبلی و ظرفیت های قانونی و زیرساخت های موجود نسبت به اجرایی شدن این مهم اقدام کند.

همچنین در این نشست، فعالین این حوزه با اظهار خرسندی از حضور در این نشست، تجربیات گذشته، نظرات و راه کار های پیشنهادی خود را جهت اجرای موفقیت آمیز این طرح ارایه کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در پایان مقرر شد، شرکت های متقاضی، پیشنهادات خود را جهت اجرای سوآپ فرآورده های نفتی به شرکت ملی پخش ارایه و شرکت ملی پخش با در نظر قرار دادن تجربیات گذشته و پیشنهادات حال حاضر، فرآیند های عملیاتی مربوطه را تدوین و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن