تغییرات آب و هوایی جعلی است

پمپ کردن دی اکسید کربن در هوا باعث می شود که سیاره سبزتر شود. سازمان ملل علم جعلی درباره تغییرات اقلیمی را برای کنترل بازار جهانی انرژی به کار می گیرد؛ و انرژی باد و خورشید به سادگی `گنگ` است.

به گزارش انرژی امروز از خبرگزاری رویترز در نیو اورلین:این‌ها بخشی از پیام‌هایی است که  این هفته از اولین کنفرانس انرژی در نیواورلین بیرون آمد، کنفرانسی که تعدادی از ناباوران پر سروصدای تغییرات جوی برگزارکننده‌اش بودند و تعدادی از مقامات دولت ترامپ در آن شرکت کردند

دومین کنفرانس سالانه که توسط مرکز تحقیقات محافظه کار موسسه Heartland سازماندهی شده است، سخنرانان از JunkScience، کمیته سازنده فردا و مرکز پیشرفت صنعتی همراه با مقامات وزارت امور خارجه و کاخ سفید برای پانل ها گرد هم آمدند. موضوعات این کنفرانس شامل: `مالیات کربن، سرمایه و تجارت و دیگر ایده های بد`، `محرومیت فدراسیون: جنبش سرمایه گذاری پایدار` و `چرا انتشار گازهای گلخانه ای بحران آب و هوا را ایجاد نمی کند` بود.

کنفرانس یک روزه منعکس کننده افزایش سیاسی شک و تردید گرمایش جهانی در امریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود که علیرغم شواهد علمی – از جمله از سازمان های دولتی ایالات متحده – رخ می دهد که سوختن نفت، زغال سنگ و گاز طبیعی باعث گرم شدن سیاره و منجر به خشکسالی، سیل ، آتش سوزی، و طوفان های مکرر قوی تر می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن