ابلاغ شاخص‌های ارزیابی عملکرد داخلی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به ابلاغ شاخص‌های ارزیابی عملکرد داخلی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه، از ارزیابی عملکرد داخلی شرکت‌های زیرمجموعه با هدف دریافت تصویر شفاف از عملکرد آنها بر اساس شاخص‌های بازنگری شده در شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مریم کارگر نجفی با اعلام این خبر افزود: این دفتر با بازنگری شاخص‌های ارزیابی عملکرد داخلی شرکت‌های زیرمجموعه با هدف دریافت تصویر شفاف از عملکرد شرکت‌ها در راستای ماموریت‌ها و تکالیف ابلاغی جهت ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: شاخص‌های این فرآیند در تعامل با دفاتر متولی شاخص‌ها در حوزه ستادی و شرکت‌های مادر تخصصی تعیین شده و در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو تصریح کرد: ملاک سطح‌بندی شرکت‌های زیرمجموعه مجموع امتیازات حاصل از ارزیابی شاخص‌های متوازن ابلاغی به همراه ارزیابی عملکرد مدیران استانی در اجرای مصوبات در سفرهای استانی وزیر نیرو است.

وی در پایان با بیان اینکه در تدوین شاخص‌های ارزیابی جدید رویکرد دولت مردمی در راستای افزایش رضایت مشترکان، مراجعان و کارکنان مد نظر است، خاطرنشان کرد: شاخص‌های افکارسنجی، برگزاری آموزش همگانی برای مخاطبان و مردم، تهیه و تولید و نشر محتوای رسانه و تبلیغات محیطی در فرآیند مدیریت مصرف، انجام بازرسی‌های برنامه‌ای و ارتباطات مردمی از جمله شاخص‌های اثرگذار در این ارزیابی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن