احداث 20 سردهنه تخریب شده از سیلاب در رضوانشهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: احداث 20 سردهنه آسیب‌دیده از سیلاب در شهرستان رضوانشهر به پایان رسیده است و با سرعتی که در اجرا داریم به‌زودی مابقی سردهنه‌ها نیز تکمیل شده و آب روانه شالیزارها خواهد شد.

وحید خرّمی با اشاره به اینکه سردهنه‌های رضوانشهر برای بار دوم به سرعت در حال احداث هستند، افزود: همه سردهنه‌های کشاورزی شهرستان رضوانشهر که برای بهره‌برداری در سال زراعی جاری در ابتدای این فصل ساخته و آماده شده بودند، به‌دلیل وقوع سیلاب‌های فروردین ماه 1399 متاسفانه تخریب شدند.

وی ادامه داد: در اثر این سیلاب‌ها 40 سردهنه شهرستان رضوانشهر تخریب شدند که در همان زمان بلافاصله ساخت مجدد آنها آغاز شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: تا کنون از 40 سردهنه تخریب شده شهرستان رضوانشهر، ساخت 20 سردهنه به پایان رسیده است و با سرعتی که در اجرا داریم به‌زودی مابقی نیز تکمیل و آب روانه شالیزارها خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن