تولید 9 میلیارد و 620 میلیون و 130 هزار کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه‌ ‌نکا

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا از تولید 9 میلیارد و 620 میلیون و 130 کیلووات ساعت انرژی طی یک سال گذشته در این نیروگاه خبر داد.

محسن نعمتی در این رابطه افزود: از این میزان تولید بیش از 9 میلیارد و 192 میلیون و 133 هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی همچنین اظهار داشت: در سال گذشته 85.26 درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و 14.74 درصد در واحدهای بلوک سیکل ­ترکیبی به‌دست آمد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا افزود: در طول سال گذشته به‌رغم خروج­‌های طولانی مدت و با برنامه واحد یک بخاری جهت اجرای پروژه­‌های مختلف بهسازی و بازسازی و انجام تعمیرات اساسی در واحدهای 4 ،1 و 2 بخاری، تعمیرات میان‌دوره­ای در تمامی واحدها و خروج واحدهای بلوک سیکل ­ترکیبی به‌دلیل عدم تخصیص سوخت گاز و نیاز شبکه، 100.6 درصد انرژی تعهدی نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن