اختصاص پاداش 31 میلیارد تومانی صرفه‌جویی برق در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: در قالب اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف برق، بیش از 31 میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم مصرف برق این استان پرداخت شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، محمد رئیسی اظهار داشت: این میزان پاداش در صورتحساب مشترکان برق سیستان و بلوچستانی محاسبه شد و با همکاری این مشترکان، 46 میلیون کیلووات ساعت صرفه‌جویی برق صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مشترکان استان همکاری خوبی با این شرکت جهت اجرای صحیح طرح مدیریت مصرف برق داشتند، گفت: با همکاری بی‌نظیر مردم و تلاش پرسنل صنعت برق، تابستان سال‌جاری را بدون خاموشی گذراندیم.

وی با اشاره به موفقیت صنعت برق و توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گذر موفق از پیک تابستان سال‌جاری، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های مختلف مدیریت مصرف برق، اجرای برنامه‌های تعاملی با سازمان‌های مختلف، پایش مصرف برق ادارات و اخطار به ادارات پرمصرف، حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های فرهنگ‌سازی با ائمه جمعه، جماعت و معتمدان با موضوع مدیریت مصرف، فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق از طریق برگزاری جشنواره‌های خیابانی و میدانی، چاپ و توزیع دفترچه‌های مدیریت مصرف و استفاده از بستر فضای مجازی، حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی، رادیویی و مصاحبه با خبرگزاری‌ها، از جمله اقدامات مهم انجام شده این شرکت در گذر موفق از پیک تابستان سال‌جاری بود.

رئیسی با بیان اینکه تامین برق مطمئن و پایدار، اصلی‌ترین اولویت این شرکت است، اظهار داشت: مدیریت مصرف برق مختص فصل تابستان نیست و این موضوع باید در تمامی فصول سال رعایت شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن