اخطار کمیته علوم کنگره آمریکا به حفاران نفت حوزه پرمیان درباره متان

کمیته علمی کنگره ایالات متحده اعلام کرد حفاران و تولید کنندگان نفت ایالات متحده در حوزه پرمیان باید نسبت به شناسایی و جلوگیری از نشت متان در این منطقه اقدامات بیشتری انجم دهند.

به گزارش «انرژی امروز» نامه ای از سوی کمیته علمی کنگره به 10 غول نفتی تولید کننده در حوزه پرمیان ارسال شده است.

حوزه پرمیان اصلی‌ترین منطقه تولید نفت و گاز ایالات متحده است که بخش های بزرگی از ایالت های تگزاس و نیومکزیکو را شامل می شود.

غول های نفتی چون اکسون موبیل، اوکسیدنتال پترولیوم، کونوکوفیلیپس، شورون، و پیونیر نچرال ریسورس (Pioneer Natural Resources) در این منطقه کار می کنند.

در نامه ای که از سوی نماینده دموکرات تگزاس، ادی برنیس جانسون، رییس کمیته علوم، فضا و تکنولوژی کنگره به این شرکت های نفتی ارسال شده است نگرانی کنگره از نشت متان اعلام و از آنها خواسته شده است که برای شناسایی و اجرای برنامه های تعمیرات اقدامات بیشتری انجام شود.

متان گاز بسیار قوی گلخانه ای است.

در نامه کمیته علوم به شرکت های نفتی آمده است که این شرکت ها موظف هستند برای کاهش قابل توجه انتشارات متان از منابع نفت گاز اقدام لازم را انجام دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن