استاندار فارس: ملاک پیشرفت پتروشیمی‌های فارس، فعالیت در استان است

استاندار فارس ملاک پیشرفت پتروشیمی‌ها را فعالیت در استان دانست و خواستار استفاده از سرمایه‌های در اختیار این مراکز شد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه امروز، ۳ مهرماه در جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی‌های استان پس از شنیدن گزارشات مدیران پتروشیمی گفت: تجربه، سابقه و اعتبار خود را در گرو وعده‌هایی که محقق نمی‌شود یا تعلل پیمانکاران قرار ندهید و برای شرایط مختلف برنامه‌ریزی کنید تا در صورت عدم توان اجرای پروژه توسط پیمانکاران با خلع آنان، بتوانید از شیوه‌های مؤثر دیگر کار را به سرانجام برسانید.

وی با بیان اینکه ملاک پیشرفت پتروشیمی‌ها، فعالیت در استان است، اظهار کرد: هرگونه تأخیر به هر بهانه‌ای ظلم به مردم است و ضرورت دارد با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، پروژه‌ها عملیاتی شود.

استاندار فارس با تأکید بر توسعه استان، رفع مشکلات مردم، اشتغال‌زایی و سایر مواردی که با اجرای پتروشیمی ایجاد می‌شود، گفت: لازم است به‌دوراز ساده‌انگاری و عدم دلخوشی به وعده‌های عمل نشده، در صورت عدم همراهی مناسب پیمانکار، ضمن استفاده از سرمایه‌های در اختیار پتروشیمی‌ها، از طریق فراخوان و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، کار را پیش برده و منتظر فرایندهای اداری نباشید.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن