اضافه کردن انرژی سبز برای شرکتهای پر مصرف در کرواسی

80 درصد مبلغ سرمایه گذاری شده در انرژی های تجدبدپذیر بازگردانده می شود

یک طرح کروات در کمیسیون اروپا طبق قوانین کمک های دولت اتحادیه اروپا،تصویب شد. قرار است این کمیسیون پرداخت هزینه های اضافی برای شرکت های پر مصرفی که باید برق مورد نیاز خود را از انرژی های تجدیدپذیر تامین کنند را به عهده بگیرد.

به گزارش «انرژی امروز» از Balkan Green، در حال حاضر در کرواسی انرژی‌های تجدیدپذیر توسط مصرف‌کنندگان برق و بر اساس میزان مصرف‌شان حمایت مالی می‌شوند. یک ماه پیش، دولت کرواسی، برای تشویق به تولید برق از انرژی‌های تجدیدپذیر، حکمی بر سهمیه‌ها صادر کرد که اولین قدم در معرفی پاداش‌هایی برای ایجاد انگیزه در این کار بود.

کمیسیون اروپا اعلام کرد: این طرح که تا 31 دسامبر 2021 اعمال می شود و بودجه سالانه موقت 10 میلیون یورو خواهد داشت. این طرح شامل شرکت هایی با مصرف برق بالا و همچنین شرکت هایی که در سطح بین الملل دیده می شوند، میباشد.

این پاداش ماکزیمم تا ۸۰ درصد مبلغی که فرد در حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر کمک کرده‌است را به او بازمی‌گرداند.

همچنین کرواسی از سال 2013 طرحی برای تمامی شرکت ها چه آنهایی که واجد شرایط بودن و چه آنهایی که نبودند ارسال کرده است تا همگی بتوانند از سود این طرح بهره مند شوند.

کمیسیون متوجه شد که این پرداخت تنها به شرکت‌های انرژی محوری تعلق می‌گیرد که تجارت بین‌المللی دارند و در توافق با دستورالعمل دولت در حفاظت از محیط زیست و انرژی سال ۲۰۱۴ – ۲۰۲۰ هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن