افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی بر افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس تاکید کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، همایون حائری در بازدید از نیروگاه بندرعباس ضمن بررسی دقیق روند تعمیرات، سرعت و دقت در روند تعمیرات را حائز اهمیت دانست و میزان آمادگی واحدها برای تابستان 1401 را مورد ارزیابی قرارداد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در بدو ورود از جایگاه یادبود شهدای گرانقدر بازدید و به آنان ادای احترام کرد، سپس از تعمیرات بویلر و اکونورمایزر واحد یک ، وضعیت توربین و ژنراتور واحد 2 و اتاق‌های فرمان بازدید و میزان تولید واحدها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس برنامه های عملیاتی واحدها در خصوص افزایش ظرفیت و اقدامات لازم جهت تعمیرات دوره‌ای با حداقل زمان و به مدار آمدن واحدها توضیحاتی ارائه داد.

همایون حائری ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل در نیروگاه، از روند پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد و در خصوص مشکلات استفاده نیروگاه هنگام از تجهیزات و تاسسیسات پمپاژ حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس نکاتی را متذکر شد.

لازم به ذکر است واحدهای بخار 320مگاواتی یک و دو، هم‌اکنون برای افزایش ظرفیت و حفظ پایداری برق در فصل گرما به‌ترتیب در تعمیرات دوره‌ای و نیمه سنگین قراردارند، تا بتوانند برای رفاه و آسایش شهروندان با تمام توان در مدارتولید باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن