افزایش ظرفیت پست فوق توزیع ذولفقاری در آبادان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پست 132 به 33 کیلوولت ذوالفقاری آبادان خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، محمود دشت‌بزرگ گفت: دو دستگاه ترانس هر کدام به ظرفیت 50 مگاولت آمپر جایگزین 2 دستگاه ترانس قدیمی این پست (هر کدام دارای ظرفیت 27 مگاولت آمپر) شده و کلیدخانه 33 کیلوولت پست برق مربوطه نیز به طور کامل نوسازی شد.

وی افزود: پست ذوالفقاری یکی از پست‌های قدیمی آبادان است که برای کاهش حوادث و افزایش قابلیت اطمینان آن، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت آن ضروری بود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه این پست در منطقه مهم ذوالفقاری آبادان واقع شده، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته شبکه فوق‌توزیع این منطقه از پایداری لازم برخوردار گشته و پرباری شبکه در پیک بار کاهش پیدا کرده است.

دشت‌بزرگ افزود: بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پست ذوالفقاری در افزایش پایداری شبکه برق امور بهره‌برداری ناحیه جنوب این شرکت نیز تاثیرگذار است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن