افزایش 6 درصدی تولید برق در نیروگاه بیستون

مدیرعامل نیروگاه حرارتی بیستون با اشاره به رشد بیش از 6 درصدی میزان تولید این نیروگاه از ابتدای سال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت: در 9 ماهه امسال 2.8 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی نیروگاه بیستون، مسعود میرزا عسگری در این رابطه افزود: آذر ماه امسال 245  میلیون و 565 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون تولید شده که از این مقدار 223 میلیون و 259 هزار کیلووات ساعت به صورت خالص به شبکه سراسری تزریق شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان این نیروگاه، توانستیم در این مدت، دو میلیارد و 853 میلیون و 460 هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی تولید کنیم.

گفتنی است، نیروگاه بیستون دارای دو واحد 640 مگاواتی است که در کیلومتر 20 جاده کرمانشاه به همدان قرار دارد که نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری برق غرب کشور به عهده دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن