افزایش 67 درصدی فرآورش گاز در شرکت پالایش گاز بیدبلند

در بهار امسال، یک میلیارد و 760 میلیون مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز بیدبلند فرآورش شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، افزایشی 67 درصدی را تجربه کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با بیان این‌که این مجموعه در سال جدید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور رفع تنگناهای عملیاتی، استفاده از ظرفیت و توانایی شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار قرار داده، گفت: به حول و قوه الهی مصمم هستیم استمرار و تثبیت تولید که همان راهبرد شرکت است را حفظ کرده و برای آن برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی طراحی کنیم.

وی در ادامه، تصریح کرد: این شرکت با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان و کارآمد توانست با فرآورش یک میلیارد و 760 میلیون مترمکعب گاز در سه ماهه نخست سال 1401، موفق به افزایش 67 درصدی این سوخت پاک نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شود.

پوررضا همچنین گفت: در بخش تعمیرات، پروژه تعمیرات اساسی واحد پالایش گاز 500 و دیگ بخار شماره 4 با تکیه بر توان ودانش بومی و مطابق هر سال به خوبی و با کیفیت فنی بالایی بر اساس برنامه زمانبندی با رعایت تمامی الزامات ایمنی به پایان رسید که فرآورش ایمن گاز و افزایش تولید در این پالایشگاه، بدون شک مدیون اجرای این پروژه مهم است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ادامه داد: افزايش سطح ايمنی پالايشگاه با ارتقای فرهنگ ايمنی كاركنان از جمله اهداف اين شركت به‌شمار می‌رود كه از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری، بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفرساعت كار بدون حادثه در اين شركت به ثبت رسيده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در این مدت، انجام کلیه فعالیت‌ها بدون حادثه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطابق برنامه پیش‌بینی شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن