شرایط جذب ۱۷0نفر فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعت نفت فراهم شد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شركت ملی گاز ایران تاكید كرد: طبق برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده، شرایط جذب بیش از ۱۷0 نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت جهت اشتغال در پالایشگاه‌های مجتمع فراهم و صادر شده و اقدامات اولیه جذب و بکارگیری این نفرات نیز، در دست اقدام است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شركت ملی گاز ایران، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شركت ملی گاز ایران در بازدید از پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و هیأت همراه انجام شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: با تلاش و همت شما عزیزان، مجتمع گاز پارس جنوبی به نماد افتخار و عزت در كشور تبدیل شده و تمام نگاه‌ها به پارس جنوبی است.

وی در جمع كاركنان اتاق كنترل پالایشگاه پنجم، عنوان داشت: باید فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان در این مجتمع بزرگ مشخص و دیده شود، ضمن آن که تمام مدیران جهت رفع مشكلات شما عزیزان گام برمی‌دارند.

زمانی در ادامه، تصریح كرد: مسایل حوزه منابع انسانی خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و منظم طبقه‌بندی و اولویت‌بندی شده و متناسب با این طبقه‌بندی، برای حل آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی در این خصوص، گفت: طبق برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده، شرایط جذب بیش از ۱۷0 نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت جهت اشتغال در پالایشگاه‌های مجتمع فراهم و صادر شده و اقدامات اولیه جذب و بکارگیری این نفرات نیز، در دست اقدام است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شركت ملی گاز ایران تاكید كرد: برنامه‌ریزی جهت مصاحبه حدود ۳۰۰ نفر دیگر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت نیز در دست اقدام است که پیش‌بینی می‌شود شرایط جذب حدود یکصد نفر آنان برای مجتمع گاز پارس جنوبی فراهم شود.

فرآورش حداکثری در پارس جنوبی با انجام تعمیرات اساسی

زمانی در ادامه، ضمن تقدیر و تشكر از كاركنان پالایشگاه پنجم در جهت انجام تعمیرات اساسی در این پالایشگاه، عنوان داشت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم تعمیرات اساسی، اکنون برای فرآورش حداکثری گاز تلاش می‌کنند و امیدواریم این اصل مهم با موفقیت به سرانجام مطلوب برسد.

وی در ادامه، بیان كرد: ارتباطات سازنده و برنامه‌ریزی‌های منظم در مباحث مهمی مانند حفظ ظرفیت پالایشگاه‌های مجتمع در بالادستی و پایین‌دستی باید محقق شود که این مهم، با تلاش همه شما عزیزان در حال انجام است.

برای تولید و فرآورش در فصول سرد سال باید آمادگی کامل داشته باشیم

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران همچنین در نشست تخصصی بررسی چالش‌ها و مشکلات مهم پالایشگاه ششم، بیان کرد: با همدلی و کارگروهی در جهت تولید مستمر و حداکثری گاز، باید به استقبال فصول سرد سال حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تمام مشکلات و مسائل مهم پالایشگاهی باید با یک نگاه متفاوت نسبت به قبل تقویت و بررسی شود، ضمن آن که موضوعاتی که در کاهش تولید نقش و تأثیرات منفی دارند را باید شناسایی و در کوتاه‌ترین بازه زمانی مرتفع کرد.

زمانی عنوان داشت: همه ما یک تیم هستیم و باید که نگرانی‌ها و چالش‌ها را در سایه همدلی، همبستگی و کار منسجم تیمی به سمت بهبودی سوق دهیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: یکی از اولویت‌های بسیار مهم و کلیدی، آمادگی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت فرآورش حداکثری گاز و آرامش و آسایش هموطنان عزیزمان در فصول سرد امسال است که این مهم، به آمادگی کامل نیاز دارد.

وی در پایان، اظهار داشت: مدیران پالایشگاهی در یک حرکت جهادی باید با صداقت و هوشیاری کامل مسائل را پیگیری و با آمادگی کامل، حرکت به سمت روزهای سرد زمستان را آغاز کنند.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن