ایالات متحده: 100 هزار مبتلا به کووید 19 فقط در یک روز

ثبت 229 هزار مرگ در اثر کرونا در آمریکا

رکورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده شکسته شد. 100 هزار ابتلا در یک روز. مقامات بهداشتی می گویند ظرفیت بیمارستان در حال پر شدن است.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، فقط 4 روز تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده است اما خبرهای بدی از گسترش ویروس کرونا در این کشور به گوش می رسد.

روز جمعه آمارهای این کشور حکایت از ابتلای 100 هزار نفر آمریکا در یک روز به ویروس کرونا خبر دادند.

از سویی در روز جمعه ابتلای 9 میلیون نفر به ویروس کرونا در این کشور نیز ثبت شد. به این ترتیب نزدیک به 3 درصد جمعیت ایالات متحده به ویروس کرونا مبتلا شده اند و نتیجه آن 229 هزار مرگ است.

رقابت های انتخاباتی در ایالات متحده به اوج خود رسیده است آن هم در اوج شیوع ویورس کرونا. درحالی که روز جمعه مقامات بهداشتی آمریکا از مثبت شدن تست 100 هزار 233 نفر دیگر خبر دادند.

آمار روز جمعه رکورد جدیدی در این کشور محسوب می شود، آن هم برای پنجمین بار در 10 روز گذشته. پیش از این بالاترین تعداد ابتلا در یک روز 91248 مورد گزارش شده بود.

این رکورد در دنیا هم بالاترین میزان ثبت موارد ابتلا به ویروس کروناست.

مقامات بهداشتی ایالات متحده می گویند که تعداد بستریان در بیمارستان در ماه اکتبر 50 درصد افزایش داشت و به 46 هزار مورد رسید.

با وجود این تعداد بالای مواردابتلا به ویروس کرونا، رقابت های انتخاباتی در ایالات های این کشور مخصوصا در میشیگان، کارولینای شمالی، اوهایو، پنسیلوانیا و ویسکانسین در جریان است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن