ایستگاه علامه جعفری به متروی تهران اضافه می‌شود

کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ متروی پایتخت را تعیین کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی متروی تهران، پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو، مسیری به طول ۴۲۰۰ متر بوده و دارای ۳ ایستگاه است؛ اولین ایستگاهی که در این بخش به بهره برداری خواهد رسید، ایستگاه موسوم به ایستگاه پروانه در منطقه باغ فردوس و یا همان بلوار مرحوم ناصر حجازی است؛ ایستگاهی در منطقه ۵ شهر تهران که بهار امسال افتتاح می شود تا امکان دسترسی مسافران به شبکه خطوط مترو در محدوده ای کم برخوردار از حیث شبکه حمل و نقل عمومی انبوه بر را فراهم نماید.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، نام این ایستگاه در جلسه پایانی کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران به عنوان«ایستگاه علامه جعفری» تعیین و جهت تایید نهایی به هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران تحویل شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن