با طوفان‌های آمریکا 2021 یکی از هزینه‌برترین سال‌های صنعت بیمه بود

شرکت بیمه اتکایی سوئیس (Swiss Re) روز سه شنبه اعلام کرد طوفان های آیدا و یخبندان تگزاس سال 2021 را تبدیل کرد به یکی از پرهزینه ترین سال های صنعت بیمه.

به گزارش «انرژی امروز» شرکت بیمه اتکایی سوئیس می گوید فجایع طبیعی در این سال هزینه ای برابر با 105 میلیارد دلار به شرکت های بیمه وارد کرد که چهارمین هزینه بالا از سال 1970 تاکنون است که این شرکت‌ها راه افتاده اند.

بر اساس این گزارش هزینه فجایع طبیعی احتمالا باز هم به رشد خود ادامه می دهد و از میزان رشد GDP جهانی در بخش های بهداشت، شهرنشینی و تغییرات اقلیم پیشی خواهد گرفت.

First responders pull local residents in a boat as they perform rescues of people trapped by floodwaters after the remnants of Tropical Storm Ida brought drenching rain, flash floods and tornadoes to parts of the northeast in Mamaroneck, New York, U.S., September 2, 2021. REUTERS

در فجایع طبیعی امسال بیش از 10 هزار نفر جان خود را از دست داده یا هنوز هیچ اطلاعی از زنده یا مرده بودنشان در دسترس نیست.

طوفان آیدا که از نیواورئان تا نیویورک را در نوردید، 30 تا 32 میلیارد دلار به صنعت بیمه خسارت زد در حالی که طوفان زمستانی اوری در تگزاس 15 میلیارد دیگر به این صنعت هزینه وارد کرد.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن