برقی شدن حمل و نقل استرالیا توسط شرکت ولوو

ولوو پیشرو در راه حل های برقی حمل و نقل عمومی است

اتوبوس های اداره حمل و نقل عمومی استرالیا غربی (PTA) همکاری جدیدی را برای ورود اولین اتوبوس های برقی ولوو به این کشور آغاز کرده اند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، توافق نامه ای در ماه مارس سال 2019 بین ولوو و شرکت حمل و نقل استرالیا بسته شد که طبق این قرار داد قرار است شرکت ولوو چهار خودروی کم کربن را در این کشور عرضه کند. همچنین طبق توافق قرار است بعد از ورود این خودروها به استرالیا ولوو فناوری این خودروها نیز در این کشور به فروش برساند.

مدل های جدید حمل و نقل دارای طول 11.7 متر می باشد که کاملا برقی هستند و طراحی کاملا منحصر به فردی دارند، و فناوری این مدل خودروها قبلا در اروپا پیاده سازی شده است.

واگذاری وسایل نقلیه برای اواخر سال آینده برنامه ریزی شده است و با تجاری سازی کامل راه حل های اتوبوس برقی موضعی برای سال 2022 قرار است تکمیل و پیاده سازی شود.

هکان آگنوال ، رئیس شرکت اتوبوس های ولوو ، گفت: هدف ولوو این است که در صنعت برق پیشرو باشد و برای شهرهایی که مایل به اجرای راه حل های طولانی مدت حمل و نقل عمومی پایدار برای ساکنان خود هستند ، شریک باشد.

ما در اروپا و آمریكا با راه حل های برقی حمل و نقل عمومی موفق بوده ایم و در حال حاضر مشتاقانه منتظر هستیم تا اولین اتوبوس های برقی خود را به استرالیا بیاوریم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن