برنامه‌ای برای کاهش سرفاصله حرکت مترو نداریم

سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: افزایش قطارهای منتظر اورهال و عدم تامین قطارهای جدید مورد نیاز خطوط، سبب شده که فعلا برنامه ای برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها نداشته باشیم.

به گزارش «انرژی امروز» حامد عباسی نامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه محقق کردن منابع بودجه مصوب مترو یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های تیم مدیریتی جدید مترو است، گفت: همچنین پیگیری ایجاد منابع برای حل مشکلات فنی مترو و معیشتی کارکنان، استفاده از توان نیروی انسانی داخل مجموعه، برقراری ارتباط مالی و اداری و همچنین ارائه خدمات با کیفیت به مسافران مترو از جمله اولویت های تیم جدید مدیریتی متروست.

وی در مورد کاهش سرفاصه حرکت قطارهای مترو تصریح کرد: افزایش قطارهای منتظر اورهال و عدم تامین قطارهای جدید مورد نیاز خطوط، سبب شده که فعلا برنامه ای برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها نداشته باشیم؛ اما در حال بررسی و بهینه سازی ظرفیت موجود هستیم که سرفاصله حرکت قطارها را کاهش دهیم،  فعلا به صورت افزایش موردی ظرفیت با انجام حرکت های فوق العاده در ساعات پیک مسافر نسبت به کاهش سرفاصله حرکت قطارها اقدام می‌کنیم.

نامی افزود: با این‌حال در خط هشتگرد از ابتدای مهرماه سالجاری شاهد افزایش سرویس دهی مترو بودیم بگونه‌ای که ساعت پایان فعالیت این خط مترو از ساعت ۱۵ به ۱۸ افزایش یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن