برنامه ریزی احداث ۴ واحد پکیج تصفیه آب برای روستاهای زیرمجموعه سد زیردان

نماینده مجری طرح مجتمع‌های آبرسانی روستایی مرکز و جنوب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: احداث ۴ واحد پکیج تصفیه آب به ظرفیت ۳۰۰ لیتر در ثانیه با مشارکت انجمن صنفی شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب کشور و با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در دستور کار این شرکت قرار دارد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، حسن عابدی در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت پکیج‌های تصفیه آب، از بارگیری اولین واحد پکیج تصفیه آب روستاهای زیرمجموعه سد زیردان خبر داد.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور ارتقای کیفیت آب شرب مجتمع روستاهای زیرمجموعه سد زیردان، احداث ۴ واحد پکیج تصفیه آب به ظرفیت ۳۰۰ لیتر در ثانیه در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل مراحل ساخت پکیج‌ها در تهران، به محل نصب انتقال خواهند یافت، افزود: به همین منظور اولین پکیج با حضور نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل دفتر نظارت بر طرح‌های آب و فاضلاب شرکت مهندسی و هوشمند نماینده انجمن صنفی به محل نصب واقع در تصفیه‌خانه پیرسهراب بارگیری شد.

به گفته نماینده مجری طرح مجتمع‌های آبرسانی روستایی مرکز و جنوب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، پیش‌بینی می‌شود کلیه پکیج‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ وارد مدار بهره‌برداری شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن