بروگ ذخیره نفت فجیره را 22 میلیون بشکه افزایش می دهد

افزایش 3.8 میلیون بشکه ای ذخیره سازی امارات تا پایان سال

امارات متحده عربی3.8 میلیون بشکه نفت به ظرفیت ذخیره سازی خود در سال 2020 اضافه می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، شرکت انرژی بروگ می گوید تانک جدید این شرکت در ترمینال ذخیره سازی نفت در امارات متحده عربی تا پایان سال به بهره برداری کامل خواهد رسید.

این شرکت هشت تانک ذخیره سازی نفت را در بندر فجیره امارات ساخته که با این حساب ظرفیت ذخیره سازی نفت و محصولات پالایشی در این بندر 3.8 میلیون بشکه افزایش می یابد.

امسال با شیوع ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای سوخت، تردیدها درباره اهمیت ذخیره سازی کافی نفت بیشتر شده و بسیاری از تانکرهای ذخیره سازی را به حاشیه رانده است.

بروگ بعد از اتمام فاز دوم توسعه این هاب ذخیره سازی نفت، ظرفیت ذخیره سازی خود را به 6.3 میلیون بشکه خواهد رساند. این شرکت اعلام کرده است فاز سوم این طرح برای اضافه کردن 22 میلیون بشکه نفت دیگر به ظرفیت ذخیره سازی این منطقه باید تا اواخر سال 2022 تکمیل شود.

بندر فجیره امارات 80 تا 100 میلیون دلار سرمایه گذاری برای ساخت تانک های ذخیره سازی محصولات نفتی را در برنامه خود دارد.

بروگ در آینده قصد دارد یک پالایشگاه 25 هزار بشکه در روز را برای تولید سوخت نفتی کم سولفور راه اندازی کند. این پالایشگاه در سه ماهه سوم سال 2021 به مرحله بره برداری خواهد رسید.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن