برگزاری كنفرانس بين المللی ترانسفورماتور در تهران

قرار است در این رویداد محققانی از كشورهای اوكراين و آلمان نيز حضور داشته باشند

كنفرانس بين المللی ترانسفورماتور كه نشان دهنده توان شركت‌های ايرانی در ساخت و تعميرات اين دستگاه حساس و حياتی در صنعت برق است، اواخر ماه جاری، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهمترين رويداد تخصصی صنعت برق در حوزه ترانسفورماتور، 29 مهر ماه جاری با حضور بيش از 500 كارشناس و محقق حوزه ترانسفورماتور كشور برگزار می‌شود.

در اين رويداد كه هشتمين دوره آن به دليل شيوع بيماری كرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، به صورت وب كنفرانسی برگزار می‌شود، قرار است محققانی از كشورهای اوكراين و آلمان نيز حضور داشته باشند.

برپايه اين گزارش، طراحی و توليد، تست، نصب و بهره‌برداری، حمل و نقل، تجهيزات حفاظتی، مديريت عمر ترانسفورماتور، تعميرات و تجهيزات جانبی از محورهای اين كنفرانس به شمار می‌رود.

در هشتمين دوره كنفرانس بين المللی ترانسفورماتور ايران، از بين 70 مقاله ارسالی به دبيرخانه اين رويداد، 20 مقاله مورد پذيرش قرار گرفته، ارايه خواهد شد.

اين گزارش می‌افزايد، با توجه به اهميت و نقش موثر ترانسفورماتور قدرت و توزيع در شبكه و حجم بسيار بالای سرمايه گذاری در اين بخش، بررسی، تحقيق و مطالعه در سطح منطقه‌ای و بين المللی با استفاده از متخصصان داخلی و خارجی، دانشگاه‌ها و مراكز توليد ترانسفورماتور برای صنعت برق اجتناب ناپذير است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن