برگزاری پنجمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی به صورت مجازی در پژوهشگاه نیرو

در این کنفرانس بیش از 80 مقاله و 21 پایان نامه از پژوهشگران کشور دریافت شده است

پنجمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی توسط پژوهشگاه نیرو و انجمن هیدروژن و پیل سوختی از امروز سه شنبه 28 بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این کنفرانس به محورهایی نظیر طراحی و ساخت پیل‌های سوختی، تولید، ذخیره سازی و توزیع هیدروژن، مدلسازی و شبیه سازی، یکپارچه‌سازی و کاربرد، ایمنی، مقررات و تجاری سازی می‌پردازد.

همچنین ارائه و انتشار آخرین نتایج علمی و پژوهشی حوزه علمی پیل سوختی و انرژی هیدروژن، تبادل نظرات علمی و فنی حوزه علمی پیل سوختی و هیدروژن، بررسی اهداف، سیاستگذاری‌ها و موانع رشد و توسعه فناوری پیل سوختی و هیدروژن، بررسی بازنگری سند ملی توسعه فناوری هیدروژن و پیل سوختی ایران از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

بر این اساس، دستیابی به آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های حوزه علمی پیل سوختی و هیدروژن در جهان و ایران، ایجاد همکاری‌های علمی و دانشجویی بین دانشگاه‌ها و صنایع، حضور مهمانان داخلی و خارجی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دستیابی به راهکارهایی جهت حمایت از این حوزه فناوری در کشور، از جمله دستاوردهای مورد انتظار این رویداد است.

در این کنفرانس به‌عنوان پنجمین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی ایران بیش از 80 مقاله و 21 پایان نامه (شامل 14 رساله دکتری و 7 پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد) از پژوهشگران کشور دریافت شده است. در این دوره برای نخستین بار در همایش‌های هیدروژن و پیل سوختی، برگزاری 6 کارگاه آموزشی و 5 سخنرانی کلیدی از محققان برجسته ایرانی در داخل و خارج کشور برنامه‌ریزی شد.

معرفی پایان نامه برتر در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و تجلیل از پیشکسوتان این حوزه از سوی انجمن علمی هیدروژن و پیل سوختی ایران از برنامه‌های دیگر این کنفرانس است.

این کنفرانس در روزهای 28 و 29 بهمن ماه برگزار می‌شود و ارائه نشست هم اندیشی بازنگری سند راهبرد ملی توسعه فناوری پیل سوختی کشور، ارائه شفاهی مقالات، سخنرانی‌های کلیدی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های آن است. علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://meet.enertech.ir و با رمز عبور HFCC5 وارد کنفرانس شوند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن