بیش از 35هزار خودروی برقی فولکس فراخوان شدند

فولکس واگن در حال فراخوانی ۳۵هزار و ۳۲۵ دستگاه خودروی الکتریکی ID.۴ است، زیرا درهای آنها ممکن است به طور غیرمنتظره‌ای هنگام رانندگی با سرعت کم باز شوند.

به گزارش «انرژی امروز» از دنیای اقتصاد، بر اساس گزارش یادآوری اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، خودروهای موردنظر بین دسامبر ۲۰۲۰ تا دسامبر ۲۰۲۲ ساخته شده‌اند. فولکس این فراخوان را صادر کرده است زیرا ID.۴های مورد بحث ممکن است با دستگیره درهایی ساخته شده باشند که استاندارد کارخانه را برای محافظت در برابر نفوذ آب برآورده نمی‌کنند.

به همین دلیل، آب می‌‌تواند به برد مدار چاپی دستگیره‌‌ها نفوذ و منجر به اختلال در عملکرد قفل درها شود. درنتیجه، وقتی خودرو با سرعت کمتر از ۹مایل در ساعت (۱۵کیلومتر در ساعت) در معرض نیروهای جانبی زیاد قرار می‌گیرد، در باز می‌شود.

ناگفته نماند که باز شدن در هنگام حرکت وسیله نقلیه می‌تواند باعث تصادف شود و خطر آسیب را هم برای مسافران و هم برای افراد بیرون که ممکن است با در برخورد کنند، افزایش می‌دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن