تأمین اعتبار پروژه‌های گازی سیستان و بلوچستان اولویت ماست

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی نیست.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، در با حضور در شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و در جمع کارکنان این شرکت، با بیان این مطلب و با تأکید بر حمایت از سرمایه‌های‌ انسانی و نیروهای بومی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران، شرکتی عملیاتی است و شب و ‌روز ندارد، خدمت ما همواره جاری و ساری است و باید پایدار باشد و تحت هیچ شرایطی، امکان قطعی این خدمت‌رسانی وجود ندارد.

وی در ادامه، با بیان این‌که صنعت گاز همواره در حال اجرای عملیات امداد و خدمت‌رسانی است، گفت: ما همیشه باید آماده خدمت‌رسانی باشیم و در هر لحظه و هر مکان، مسئولیت‌های خود را انجام دهیم و این مهم، با شناختی که از شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان دارم، موضوعی انکارناپذیر است.

چگنی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروهای بومی منطقه برای جذب و آموزش، اظهار کرد: متأسفانه این استان در حوزه گازرسانی نسبت به میانگین کشوری از سایر استان‌ها عقب‌تر است؛ به همین منظور، برای پیشبرد پروژه‌ها باید دیگر ارکان سازمانی شرکت هم توسعه یابند که متأسفانه این اقدام مهم، در سال‌های گذشته به خوبی انجام نشده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، بار دیگر تصریح کرد: پیشبرد این امور در این استان اولویت ماست و باید زودتر انجام شود، ما هم پیگیر مسائل هستیم، ضمن آن‌که در بحث تأمین اعتبار برای سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی وجود ندارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن