تسریع در اجرای پروژه فاضلاب اهواز، تصفیه‌خانه آبادان و پروژه‌های آبفای مسجد سلیمان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر به استان خوزستان، از پروژه های آب و فاضلاب مسجدسلیمان و پروژه فاضلاب اهواز و تصفیه خانه فاضلاب آبادان بازدید کرد.

​به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مجید آقازاده حبشی  با حضور در استان خوزستان از پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان مسجدسلیمان بازدید و با حضور در جلسه فرمانداری سالن اجتماعات شرکت نفت، در جریان عملیات اجرایی 8 پروژه فاضلاب و 2 پروژه آبرسانی این شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این جلسه مجریان طرح‌های آب و فاضلاب مسجدسلیمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  اجرای پروژه‌ها خواستان حمایت مراجع مربوطه در این خصوص شدند.

آقا‌زاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن تشکر از عملکرد مسئولان و مجریان طرح‌های آب و فاضلاب استان خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام و تخصیص ماده ۵۶ به شهرستان و همچنین معرفی پیمانکار پروژه احداث مخازن  مسجدسلیمان  و توسعه شبکه آبرسانی به طول ۴۲ کیلومتر طی ماه آینده شد.

وی در ادامه سفر خود با حضور در شهرستان‌های اهواز و آبادان از نزدیک در جریان طرح‌های توسعه‌ای آب و فاضلاب در این شهرها قرارگرفت

وی در این سفر از تصفیه خانه فاضلاب آبادان و پروژه فاضلاب اهواز بازدید کرد.

محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نیز در این بازدید گفت: پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در منطقه مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه پیشرفت داشته‌اند. حدود ۸۰۰ میلیارد تومان مجموع اعتبار پروژه‌ها است و برخی از پروژه‌ها که بدلیل تامین اعتبار متوقف هستند در روزهای آینده با تزریق اعتبار، فعال خواهند شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن