تعرفه گاز از ابتدای امسال بدون تخفیف محاسبه می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: ضروری است مشترکین خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گازطبیعی، اقدامات لازم را داشته باشند تا ضمن صرفه‌جویی و مصرف بهینه، بتوانند هزینه گاز مصرفی خود را کنترل کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، سید رضا غفاریان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تعرفه‌های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ۱۶ بهمن ماه سال گذشته هیأت وزیران، صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۱، رشد تعرفه‌های مندرج در جدول دوره سرد سال خانگی نسبت به تعرفه‌های قبل از مصوبه و با هدف کاهش هزینه‌های مربوط به مصارف گازطبیعی خانوارها، به میزان ۷۰ درصد تا سقف تعیین‌شده کاهش یافته بود و تعرفه‌ها از ابتدای امسال بدون تخفیف محاسبه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، ملاک محاسبه گازبهای مشترکین از ابتدای امسال، تعرفه‌های مندرج در مصوبه مورخ ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

غفاریان توضیح داد: بر این اساس، ضروری است مشترکین خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گازطبیعی، لازم را داشته باشند تا ضمن صرفه‌جویی و مصرف بهینه، بتوانند هزینه گاز مصرفی خود را کنترل کنند.

این مسئول افزود: با توجه به پلکانی بودن محاسبه گاز مصرفی، مشترکان می‌توانند با رعایت الگوی مصرف و قرار گرفتن در دامنه‌های پایین‌تر، هزینه‌های خود را کاهش دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن