تعیین نرخ حق العمل فروش CNG، نفت سفید و سوخت هوایی

هیات دولت در اجرای آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور، نرخ حق العمل جایگاه های عرضه سوخت CNG، سوخت رسانی به هواپیماهای مشمول نرخ سوخت و فروشندگی های نفت سفید را تعیین کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از پیگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، پس از بررسی سوابق اجرایی و برنامه کاری آقای قاسم سلیمانی، به وی به عنوان استاندار منتخب خوزستان رأی اعتماد داد.

رئیس جمهور در این جلسه ، استاندار جدید خوزستان را از استانداران باسابقه، خوشنام و موفق دولت دانست و از تلاش ها و سختکوشی های بی شائبه استاندار پیشین خوزستان، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور همچنین به وزرای نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط به ویژه سازمان های برنامه و بودجه و حفاظت محیط زیست دستور داد برای توسعه و آبادانی استان خوزستان بخصوص برای استمرار پروژه های کشاورزی، محیط زیست و احداث راه آهن شلمچه – بصره، با استاندار جدید همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

در ادامه جلسه، وزیر کشور با ارایه گزارشی از حادثه بسیار تلخ آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه افغانستان و امداد و کمک رسانی دولت ایران، خاطرنشان کرد: با بازگشایی مرز کشور، بیش از 2 هزار کامیون و تریلر از خطر حتمی آتش و حریق نجات یافتند.

هیات وزیران همچنین به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی درخصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، بررسی و اصلاح آن را در دستور کار خود قرار داد.

 

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن