تولید گوگرد در پالایشگاه ایلام ۲۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تولید گوگرد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به زمان مشابه پارسال بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

روح‌الله نوریان در این باره اظهار کرد: با توجه به کیفیت و خلوص بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه و برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست حین فرآیند تولید، عرضه آن بیشتر به‌ صورت دانه‌بندی‌شده، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بازاریابی و ارتقای جایگاه آن، در بازارهای داخلی با بالاترین قیمت در داخل کشور نسبت به محصولات مشابه تولیدی دیگر پالایشگاه‌ها از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا و به صورت مستقیم از پالایشگاه خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: مهندسی فروش در جهان امروز بر این ایده متکی است که مشتری‌ها در شرایط برابر محصولاتی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، راهبرد بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام نیز روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان و نیازهای آنها و سرانجام تعریف روش‌های فروش متمرکز می‌شود.

نوریان با تاکید بر اینکه برنامه تولید گوگرد بنتونیتی که حاصل آن تکمیل زنجیره تولید، کسب ارزش افزوده بیشتر، تنوع محصول و دستیابی به بازارهای جدید است در برنامه تولید آینده است، گفت: در این باره ارتباط دوسویه مناسبی با مشتریان تعریف شده که طبق نیازهای آنها برنامه تولید و فروش برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، وی یادآور شد: با مجموعه اقدام‌های انجام‌شده، درآمد فروش گوگرد امسال از نظر ارزش ریالی بیش از ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ افزایش یافته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن