تکمیل برق‌رسانی به 261 واحد سکونتگاهی شهرستان چابهار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۶۱ واحد از پروژه شهرک ۱۰۰۰ واحدی چابهار که به جهت ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و کپرنشین این شهرستان در حال ساخت است، برق‌رسانی شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، خلیل عوض‌زاده اظهار داشت: این پروژه در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جهت کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و کپرنشین حاشیه چابهار در قالب احداث ۱۰۰۰ واحد سکونتی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح ۲۶۱ واحد احداث شد که با توجه به اهمیت موضوع با تلاش پرسنل امور برق شهرستان چابهار، شبکه توزیع برق این واحدها به صورت کامل احداث شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: احداث ۲.۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط، احداث ۳.۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۵ دستگاه پست هوایی از جمله حجم شبکه برق انجام شده جهت برق‌رسانی به این تعداد واحد است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در فاز نخست این پروژه ۴۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود، که به موازات اجرای هر فاز شبکه برق آن احداث خواهد شد.

عوض‌زاده در خصوص واگذاری انشعاب به این تعداد واحد سکونتگاهی گفت: سازمان مسکن و شهرسازی متولی اجرای این پروژه است که باید نسبت به خرید و نصب اشتراک این تعداد واحد سکونتگاهی اقدام کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن