خودروسازی بی ‌وای‌ دی برای رقابت با تسلا آماده می‌شود

تسلا و بی‌وای‌دی در حال حاضر رقبای اصلی و از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان هستند که رقابت سنگینی را در عرصه محصولات برقی آغاز کرده‌اند.

به گزارش «انرژی امروز» از روزنامه دنیای اقتصاد، گزارش‌ها حاکی از آن است که بی ‌وای‌ دی آماده است برای عرضه یک سیستم جدید کمک‌راننده پیشرفته برای رقابت با اتوپایلوت تسلا، پیش‌قدم شود.

سال‌‌هاست که تسلا اتوپایلوت وجود دارد و احتمالا اکثر مردم در این مرحله نام آن را شنیده‌‌اند. تسلا ادعا می‌‌کند که ایمن‌‌ترین خودروهای تاریخ را می‌سازد و بخشی از آن به دلیل طراحی منحصر‌به‌فرد و پیشرانه آن‌هاست. سیستم اتوپایلوت واقعا با بسیاری از مجموعه‌های بهتر سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته موجود در بازار امروز تفاوت چندانی ندارد. چندین فناوری، ایمنی فعال و خودکار مختلف را برای کمک به راننده در هدایت خودرو در بزرگراه ایجاد می‌کند. به‌هرحال به نظر می‌رسد رقابت بی‌وای‌دی و تسلا در حال سنگین‌تر شدن است و خودروساز چینی نمی‌خواهد در برابر رقیب آمریکایی کوتاه بیاید.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن