درآمد روزانه ۶ میلیون دلاری صنعت سبز پتروپالایش سهروردی صفاهان

شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان با پیش‌بینی درآمد ۶ میلیون دلار در روز و رویکرد پیشبرد اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان بر محور توقف خام‌فروشی، تولید فرآورده‌های باارزش افزوده بالا و صادرات محصولات در اصفهان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا به نقل از شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان، محمد سرمدی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در جهت جامه عمل پوشاندن به چشم‌انداز پالایشگاه مبنی بر تبدیل‌ شدن به هلدینگ موفق پتروپالایشی کشور و نائل‌ آمدن به بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تا افق سال ۱۴۰۵، شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان راه‌اندازی شده است.

وی چابک‌سازی سازمان، کاهش بوروکراسی، نگهداشت محیط زیست و تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ پتروپالایشی فعالیت را از اهداف این شرکت توصیف کرد و ادامه داد: تمامی فرآیند اجرای پروژه‌های جدید همچون لیسانس و مهندسی، تأمین کالا، ساختمان و نصب، راه‌اندازی، بهره‌برداری و فروش محصولات به‌عهده پتروپالایش سهروردی است.

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان به پروژه‌های این شرکت با هدف تولید پروپیلن و بنزین‌سازی اشاره کرد و با بیان اینکه سال ۱۴۰۵ تمام پروژه‌ها پایان خواهد یافت، افزود: در شرکت، پنج  واحد دارای لیسانس و مهندسی پایه و ۱۲ واحد تحت FS با رویکرد زنجیره ارزش پایین دست پروپیلن و گاز مایع اجرایی خواهد شد.

سرمدی تصریح کرد: این شرکت با ترسیم آینده‌ای روشن در مسر اجرای پروژه‌های ارزشمند محیط زیستی، منافع سهامداران و مشتریان را در مسیر حرکت خویش قرار داده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن