دونالد ترامپ: هر کسی که به تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ باور ندارد احمق است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز چهارشنبه شاکی پرونده آزار جنسی خود را که منجر به محکومیتش شده است به باد تمسخر گرفت و بار دیگر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ را زیر سوال برد.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده که بار دیگر نامزد این مقام شده است در گفتگو با شبکه «سی ان ان» تاکید کرد جین کارول، شاکی پرونده آزار جنسی خود را نمی‌شناسد. ساکن پیشین کاخ سفید همچنین جین کارول را «دیوانه» خواند.

دونالد ترامپ که طی سال‌های گذشته رابطه پرتنشی با شبکه «سی ان ان» داشته است در جریان گفتگو با مجری برنامه این شبکه بارها با او وارد مشاجره لفظی شد.

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ که منجر به خروجش از کاخ‌سفید شد گفت که هر کسی که نتیجه رای‌گیری را باور کرده «احمق» است. دونالد ترامپ همچنین حاضر نشد که تضمین دهد که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ را خواهد پذیرفت.

رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده طبق نظرسنجی‌ها بیشترین بخت را برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه و رقابت احتمالی با جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی دارد.

دونالد ترامپ در پاسخ به پرسش‌های مطرح‌شده درباره جنگ اوکراین حاضر به تضمین حمایتش از کی‌یف در برابر تهاجم نظامی روسیه نشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در پایان برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ در شبکه «سی ان ان» در صفحه توئیتر خود از رای‌دهندگان پرسید: «آیا خواهان چهار سال دیگر از چنین چیزی هستید؟»

جانشین دونالد ترامپ در کاخ‌سفید در ادامه از رای‌دهندگانی که پاسخ‌شان به پرسش وی منفی است خواست تا به کارزار انتخاباتی او بپیوندند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن