ذخیره‌سازی سوخت مایع پیش از فصل سرما انجام شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از برنامه‌ریزی و ذخیره‌سازی سوخت مایع برای شرایط بحرانی قطع یا افت فشار گاز و همچنین تأمین نفت‌سفید خانوارهای فاقد انشعاب گاز طبیعی پیش از شروع فصل سرما خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این شرکت، اطلاع‌رسانی لازم به کارخانه سیمان، پتروشیمی استان، واحدهای تولیدی صنعتی، مرغداری‌ها و مصرف‌کنندگان عمده استان که به گاز شهری دسترسی دارند جهت ذخیره سوخت مایع برای شرایط بحرانی قطع یا افت فشار گاز در فصل سرما انجام شده است.

چاغروندی افزود: بدین منظور به مقدار مصرف یک هفته نفتگاز و دو هفته نفت‌کوره به صورت امانی برای جلوگیری از وقفه‌کاری و آسیب به تولید در اختیار این واحدها قرار گرفته است.

مدیر منطقه ایلام ضمن اشاره به ذخیره‌سازی نفت‌سفید جهت استفاده عشایر، گرمایش مدارس، خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها افزود: تأمین سوخت حدود هفت هزار خانوار که در فصل سرما فاقد انشعاب گاز طبیعی هستند نیز در حال انجام است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن