رشد 9 درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین از رشد 9 درصدی تولید طی فروردین امسال، با تولید بیش از 824 میلیون کیلووات‌ساعت انرژی خالص، نسبت به مدت‌زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی قزوین، جواد دوستی عنوان کرد: در فروردین امسال، به‌میزان 824 میلیون و 92 هزار کیلووات‌ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده‌گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین افزود: از این میزان انرژی تولیدی، 350 میلیون و 567 هزار کیلووات‌ساعت انرژی در 9 واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و 473 میلیون و 525 هزار کیلووات‌ساعت انرژی در چهار واحد 250 مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی 9.3 درصد نسبت به مدت‌مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهید رجایی به‌عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالانه حدود 12 میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی تولید می‌کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن