سرمایه‌گذاری انگلستان برای حفاظت رادارها در اجرای پروژه‌های بادی

انگلستان برای اجرای این پروژه‌ها ۲ میلیون پوند سرمایه‌گذاری کرده است

دولت در حال سرمایه گذاری 2 میلیون پوندی در تحقیقات نوآورانه برای توسعه فناوری هایی است که تضمین می کنند مزرعه های بادی دریایی در آینده با ارتباطات مهم نظامی در انگلیس تداخل ندارند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، قراردادهایی به شرکت‌های انرژی و فناوری Thales ،QinetiQ ،Saab ،TWI و Plextex DTS اعطا شده است تا ایده های خود را در مورد فناوری های کاهش اثر مزارع بادی بر روی سیستم رادار دفاع هوایی سریع دنبال کنند.

با تضمین اینکه ارتباطات دفاعی اساسی تحت تأثیر قرار نگیرند، می توان مزارع بادی بیشتری ساخت.

این قراردادها بخشی از تعهدات وزارت دفاع با معامله بخش دریایی دولت است که پیش بینی می کند تا 2030 انرژی باد 30٪ از برق مورد نیاز انگلیس را تأمین کند.

وزیر دفاع انگلیس جرمی کوین اظهار کرد: ما می خواهیم بیشتر نیروگاه های بادی دریایی برای کمک به ارائه برنامه بلند پروازانه محیط زیست ضمن حفظ حفاظت از رادارهای این کشور نصب و اجرا شود.

وی همچنین افزود: این یک گام بزرگ به جلو در رسیدن به این هدف است و عزم راسخ دفاعی را برای حمایت از پایداری و تحقق اهداف سبز ما برای انگلیس نشان می دهد.

این رقابت توسط شتاب دهنده دفاع و امنیت وزارت دفاع (DASA) به نمایندگی از گروه تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS)، نیروی هوایی سلطنتی (RAF) و آزمایشگاه علوم و فناوری دفاع (Dstl) هدایت می شود.

وزیر انرژی و رشد انرژی‌های پاک کواسی کوارتنگ افزود: رشد مداوم انرژی باد دریایی یک داستان موفقیت ملی است و این بودجه ما را تضمین خواهد کرد که ما به ساخت پروژه های بزرگتر و پیشرفته تر برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ادامه خواهیم داد.

وی همچنین گفت: ما از تمام زمینه های تخصص کشور برای هدایت ناوگان باورنکردنی انرژی تجدیدپذیر خود استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن