شکستگی خط انتقال علت قطعی ۷ ساعته آب در آبادان

مدیر شبکه آب و فاضلاب آبادان از وصل شدن آب در برخی از مناطق این شهرستان خبر داد و گفت: پس از حدود ۷ ساعت انجام تعمیرات، آب مناطقی که به دلیل شکستگی خط انتقال آب با افت فشار و قطعی مواجه شده بودند، وصل و مشکل حل شد.

به گزارش «انرژی امروز» عزیز خلف‌زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قطعی و افت فشار ۷ ساعته آب در برخی از مناطق آبادان اظهار کرد: آب شرب برخی مناطق آبادان از ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۱۷ آبان ماه برای تعمیر خط انتقال قطع شد تا نسبت به تعمیر این خط اقدام شود.

وی افزود: شبکه آب در مناطق کوی کارگر شرقی و غربی و آبادان مرکزی با توجه به شکستگی خط لوله انتقال آب با قطعی و افت فشار مواجه شد اما خوشبختانه پس از انجام تعمیرات و پس از حدود ۷ ساعت آب این مناطق وصل شد.

مدیر شبکه آب و فاضلاب آبادان گفت: نیروهای عملیاتی معاونت بهره‌برداری و توسعه شبکه آب آبفا در این منطقه با کلیه امکانات، تجهیزات، ماشین آلات و مواد لازم به منظور عملیات تعمیر و ترمیم به محل شکستگی این خط اعزام شدند و در سریعترین زمان ممکن نسبت به حل مشکل اقدام کردند.

خلف زاده گفت: خوشبختانه اکنون وضعیت پس از انجام تعمیرات این خط انتقال آب به حالت عادی بازگشته و آب همه مناطق وصل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن