فراخوان ملی ايده‌ها، طرح‌های ابتکاری و پيشنهادهای نوآورانه وزارت نیرو منتشر شد

وزارت نیرو در راستای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر ارتقای ارتباط و تعامل با مردم، افزایش سطح رضایتمندی و تقویت سرمایه اجتماعی صنعت آب و برق، فراخوانی را به منظور ارائه ایده‌ها، طرح‌های ابتکاری و پیشنهادهای نوآورانه با موضوع «تحول در ارتباط با مردم» منتشر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، در فراخوان معاونت سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو تاکید شده است که ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهادها، باید محتوایی فراتر از انجام اقدامات پیشین از جمله طرح تکريم، ميز‌خدمت، حقوق شهروندی، سامانه‌‌های ۱۲۱ و ۱۲۲، پنجره واحد هوشمند و سامانه رسيدگی به شکايات و غیره داشته باشد و یا تحول قابل توجهی در رویکردهای گذشته حاصل کند.

عموم مردم، به‌ویژه صاحبنظران، دانشگاهیان، کارکنان صنعت آب و برق و همه علاقه‌مندان می‌توانند ايده‌ها، طرح‌های ابتکاری و پيشنهادهای نوآورانه خود را از طریق نشانی tahavol.moe.gov.ir/farakhan ارسال کنند.

لازم به توضیح است که مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه تا ۳۱ خرداد خواهد بود و از موارد برتر ارسالی به نحو مقتضی تقدیر معنوی و مادی می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن