فروش یک میلیون دستگاه خودروی برقی در بی‌ام‌دبلیو

برنامه‌ریزی برای فروش 2 میلیون دستگاه تا سال 2025

غول خودروسازی بی ام دبلیو آلمان اعلام کرده است که توانسته از مرز فروش یک میلیون دستگاه خودروی برقی عبور کند و برای فروش 2 میلیون دستگاه از این خودروها در سال 2025 اقدام کند.

به گزارش «انرژی امروز» بی ام دبلیو می گوید توانسته است یک میلیون دستگاه خودروی برقی که شامل خودروهای کاملا برقی و خودروهای هیبریدی بودند را به فروش برساند.

بر همین اساس این خودروساز برای رسیدن به فروش دو میلیون دستگاه خودروی کاملا برقی تا سال 2025 برنامه ریزی کرده است.

حدود 70 درصد از خودروهای برقی فروخته شده هیبریدی بوده اند. مقامات این شرکت خودروسازی بر این باورند که مدل‌های هیبریدی نقشی مهم در بازار خودروها بازی خواهند کرد.

از دیگر اقداماتی که بی ام دبلیو برای آینده در نظر دارد مدن سازی خودروهای سوخت فسیلی است تا صنعتی تاب آورتر را پایه ریزی کند.

پیتر نوتا، از هیات مدیره این شرکت می گوید: فقط در این صورت است که می‌توانیم بر پایه خواست مشتری یک کار متفاوت ارائه دهیم.

بی ام دبلیو بیشتر بر ارتقای تکولوژی و نه صرفا ساخت خودروهای کاملا الکتریکی یا باتری خور متمرکز است و مخالف ممنوعیت خرید خودروهای احتراق داخلی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن