فعال‌سازی ان‌ال‌جی‌ها در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از فعال سازی ان‌ال‌جی‌ها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد و گفت: متأسفانه فعالیت ان‌ال‌جی‌ها در کشور بسیار مغفول واقع شده بود که به لطف خدا توانستیم اقدام به فعال سازی آن ها نماییم.

به گزارش «انرژی امروز» مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات کوی فدائیان اسلام برگزار شد، با بیان این‌که نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت فرصتی طلایی برای تمام مجموعه های نفتی است که با همدلی و همراهی یکدیگر کارهای بزرگی را به ثمر برسانند، اظهار داشت: تلاش های مُضاعفی برای پُربار بودن این نمایشگاه صورت گرفته است و ۲۷۰ مجموعه در این نمایشگاه حضور دارند که بیش از ۷۵ درصد از آن ها از مجموعه های ارزشمند سازنده هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، علیرضا دانشی با اشاره به حضور پُررنگ شرکت های دانش بنیان در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی حضور شرکت‌های دانش‌بنیان باعث افتخار است و امیدواریم این حضور دوبرابری شرکت های دانش بنیان مُنجر به تحقق مُطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر صنعت نفت دانش بنیان گردد.

به گفته‌ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مجموعه های دانش‌بنیان و شرکت های خوزستان نیز در این نمایشگاه حضور قابل توجهی دارند و این مسئله بارقه ای از امید را در دل ما روشن کرده است.

وی با اشاره به شعار سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان باعنوان «ایرانِ قوی، نفتِ دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش» گفت: پیشرفت های بسیاری خوبی در زمینه سخت افزاری داشتیم و از این دوره با موفقیت عبور کردیم؛ درحال حاضر وارد مرحله ای شدیم که لازم است به ابزار دقیق توجه ویژه ای داشته باشیم‌.

دانشی با اشاره به ضرورت اقتصادی تر شدن صنعت نفت اظهار داشت: صنعت نفت باید به یک بُنگاه اقتصادی تبدیل شود به این معنا که از زنجیره های ارزش نفت تمام استفاده را ببریم و صنعت نفت را اقتصادی تر کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در یک سال گذشته قراردادهای بسیار خوبی منعقد گردیده و گام های موثری در این زمینه برداشته شده است‌؛ یکی از مهم ترین کارهایی که انجام شده فروش گازهای مشعل بود که برای اولین بار در صنعت نفت اتفاق افتاد.

وی از فعال سازی nlg ها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد و گفت: متأسفانه فعالیت nlgها در کشور بسیار مغفول واقع شده بود که به لطف خدا توانستیم اقدام به فعال سازی آن ها نماییم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن