قالیباف: مطمئنا به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت ارز قابل قبول نیست، گفت: در جلسه سران قوا بنا شد که موضوع ارز بطور خاص دنبال شود و بازار ارز را سر و سامان خواهیم داد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، محمدباقر قالیباف بعد از گزارش کمیسیون اقتصادی درباره ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت و همچنین توضیحات رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در جمع بندی گفت: در موضوع مربوط به ارز در ایران باید کار را به سه بخش دسته بندی و سپس جمع بندی کرد؛ یک سری موضوعات اقتصادی است بدان معنا که باید موضوع چاپ پول و نقدینگی و روند آن در مدار درست خود قرار گیرد.

وی افزود: موضوع ناترازی بودجه و اصلاح ساختار بودجه هم مبانی اقتصادی است که باید به آن توجه شود. باید این موضوع سیاست دولت و مجلس باشد و آنها بر آن اصرار کنند. همچنین موضوع نرخ گذاری ارز هم مشخص شود که قرار است تک نرخی، شناور و یا دستوری باشد. اینها موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن