قیمت نرم‌افزار خودروی خودران تسلا به 12هزار دلار می‌رسد

مدیرعامل شرکت تسلا می‌گوید این خودروساز قیمت نرم افزار مربوط به خودروهای کاملا خودران خود را در ایالات متحده به 12 هزار دلار افزایش خواهد داد.

به گزارش «انرژی امروز» ایلان ماسک، عامل شرکت خودروسازی تسلا گفته است که این شرکتِ سازننده خودروهای برقی در ایالات متحده قیمت نرم‌افزار پیشرفته کمک راننده خود را که « Full Self Driving» نام دارد از 17 ژانویه به 12 هزار دلار می‌رساند.

در سال 2020 شرکت تسلا قیمت این نرم افزار (FSD) را از 8 هزار دلار به 10 هزار دلار افزایش داده بود. حالا این شرکت 20 درصد دیگر نیز به این قیمت خواهد افزود.

ماسک در توییتی نوشته است که «افزایش قیمت FSD شرکت به 12 هزار دلار از روز 17 ژانویه و فقط در ایالات متحده انجام خواهد شد».

تسلا آخرین نسخه از نرم افزار FSD خود را که سیستمی است که مشخصات کمک راننده را در خود دارد، مثلا در تغییر مسیر اتوماتیک یا دورزدن‌ها، توسعه می‌دهند اما این خصوصیات باعث نشده که خودروهای این شرکت کاملا بدون راننده باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن