مصرف گاز مایع در خوزستان ساماندهی می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به ساماندهی مصرف گاز مایع گفت: خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه “سدف” ثبت‌نام کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، عبدالکریم محمدی با اشاره به ساماندهی گاز مایع و کپسول گاز در خوزستان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای حل مساله دسترسی مردم به گاز مایع و همچنین مسائلی که در بحث احتکار و گرانی کپسول‌های گاز مایع وجود داشت، ساماندهی این مساله در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور کنترل مصرف و ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع و برای آنکه کپسول‌های گاز به مصرف کننده واقعی برسد، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با توجه به مسئولیت تعریف شده، زیرساختی برای این موضوع در نظر گرفته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: در این زمینه از خانوارهایی که در مناطقی زندگی می‌کنند که باید از کپسول گاز مایع استفاده کنند، درخواست داریم برای ساماندهی توزیع گاز مایع در سامانه “سدف” ثبت‌نام کنند تا سهمیه به آن‌ها تعلق بگیرد.

کمبود و محدودیتی در بحث گاز مایع و کپسول‌های گاز نداریم

محمدی با اشاره به اینکه سهمیه ماهانه گاز مایع هر خانوار ۴ کپسول ۱۱ کیلوگرمی است، عنوان کرد: این سهمیه با نرخ دولتی هر کپسول ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار خانوارها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در مواردی که چند خانواده در یک خانه زندگی می‌کنند، به تعداد خانوارها کپسول گاز تعلق می‌گیرد و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا علاوه بر کد پستی، کد ملی افراد ملاک اختصاص سهمیه گاز است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز خاطرنشان کرد: هیچ کمبود و محدودیتی در بحث گاز مایع و کپسول‌های گاز وجود ندارد و به وفور یافت می‌شود و این کار فقط به منظور ساماندهی و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها است.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن