پرداخت مازاد ۱۰۰ میلیون دلار به تحقیقات فناوری انرژی سبز توسط بایدن

رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ به هدف تولید صفر کربن برسد

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) گفته است رئیس جمهور بایدن، به عنوان بخشی از برنامه آب و هوایی برای تحقیق در زمینه فناوری انرژی پاک 100 میلیون دلار بیشتر (72.5 میلیون پوند) تزریق می کند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، کاخ سفید همچنین از ایجاد یک کارگروه نوآوری در آب و هوا برای حمایت از هدف رئیس جمهور در تولید خالص انتشار صفر تا سال 2050 خبر داده است.

گروه جدید برای پیشبرد تحقیقات در مورد ساختمان های صفر خالص، راه حل های ذخیره انرژی با یک دهم هزینه گزینه های امروز و سوخت های پایدار برای هواپیماها و کشتی ها تلاش خواهد کرد.

همچنین تهویه مطبوع پایدار، گرمای بدون کربن و طرح شبکه ای که از نیروگاه های کربن صفر تأمین می شود را در اولویت قرار خواهد داد.

رئیس ستاد وزارت انرژی ایالات متحده (DOE)، تاراک شاه اظهار کرد: امروز ما از دانشمندان، مخترعان، کارآفرینان و اندیشمندان خلاق در سراسر آمریکا دعوت می کنیم تا در توسعه فن آوری های انرژی مورد نیاز ما برای مقابله با بحران آب و هوا و ایجاد یک اقتصاد عادلانه و انرژی پاک، به ما بپیوندند.

وی همچنین افزود: وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) متعهد شده است تا به نوآوران قدرت دهد تا راه حلهای جسورانه ای را توسعه دهند كه به آمریكا كمك كند تا سال 2050 انتشار خالص داشته باشد و در عین حال میلیونها شغل پردرآمد ایجاد كند كه به نفع همه آمریكایی ها باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن