کاهش نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های خوزستان به کمتر از ۵ درصد

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان از کاهش تعداد نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت استان به کمتر از ۵ درصد خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، ابراهیم الباجی در خصوص جایگاه‌های غیرفعال سوخت در خوزستان اظهار کرد: با اقدامات انجام شده تعداد نازل‌های غیر فعال از ۲ هزار و ۳۰۰ نازل جایگاه سوخت در خوزستان، به کمتر از ۱۵۰ نازل رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر با اقدامات و تعمیرات انجام‌شده تعداد نازل‌های غیرفعال جایگاه‌های سوخت استان از ۳۰ درصد به کمتر از ۵ درصد کاهش پیدا کرده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و همه نازل‌های جایگاه‌ها وارد مدار شوند.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: البته با توجه به شرایط آب و هوایی و دمایی خوزستان، میزان خرابی قطعات سامانه هوشمند نازل‌ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود تعدادی از نازل‌های غیر فعال جایگاه‌های سوخت از مدار خارج شوند.

الباجی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فعالیت افراد متخصص در خوزستان روند تامین قطعات و تعمیر نازل‌های غیرفعال بسیار مطلوب شده و سرعت بازگشت نازل‌های خراب و غیر فعال به مدار استفاده قابل قبول شده است.

وی بیان کرد: روزانه حدود ۸۰ نازل سوخت در جایگاه‌های سوخت توسط این افراد تعمیر و مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد و این مساله باعث شده فعالیت‌های جایگاه‌های سوخت در استان مطلوب تر از گذشته شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن