کاهش 7 درصدی نیروی کار اکسون موبیل در سنگاپور

اکسون موبیل می‌گوید به دلیل شرایط بی سابقه‌ای که بر بازار سوخت های فسیلی حاکم است مجبور شده است 7 درصد از نیروی کار خود در سنگاپور را اخراج کند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، سنگاپور بزرگترین مجتمع پالایشگاهی و پتروشیمی جهان را در خود جای داده است اما اکسون موبیل می گوید که به خاطر شرایط بی سابقه حاکم بر بازار به دلیل شیوع پاندمی کرونا مجبور شده است 7 درصد از نیروی کار خود در این کشور را اخراج کند.

بر اساس اعلام این شرکت تا پایان سال 2021 حدود 300 نفر از 4 هزار کارگر اکسون موبیل در سنگاپور شغل خود را از دست خواهند داد.

یک هفته پیش هم اکسون موبیل اعلام کرده بود پالایشگاه 72 ساله این شرکت را در استرالیا تعطیل می کند و آن را تبدیل به یک ترمینال واردات خواهد کرد.

اکسون موبیل بزرگ ترین تولید کننده نفت ایالات متحده و باارزش ترین شرکت نفتی آمریکایی بعد از شیوع پاندمی کرونا در دنیا در سال 2020 بزرگترین ضرر مالی تاریخ خود را تجربه کرد.

پیش از این رویال داچ شل هم اعلام کرده بود که 500 کارگر خود در سنگاپور را اخراج می کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن