کشف بزرگ نفتی شرکت ملی نفت فراساحلی چین در دریای بوهان

شرکت ملی نفت فراساحلی چین CNOOC، یک میدان نفتی جدید در دریای بوهای کشف کرد که ۱۰۰ میلیون تن ذخایر نفت سبک دارد.

به گزارش رویترز، هنوز مشخص نیست که آیا این حجم، مربوط به نفتی است که وجود دارد یا ذخایر قطعی در بلوک اکتشافی بوزهونگ ۲۶-۶ است که این کشف در آن انجام شده است. شرکت شرکت ملی نفت فراساحلی چین  در این باره اظهارنظر نکرد.

شرکت شرکت ملی نفت فراساحلی چین ، بزرگترین تولیدکننده نفت و گاز فراساحلی چین است. این شرکت امسال، رکورد تولید معادل ۶۵۰ تا ۶۶۰ میلیون بشکه نفت را هدف گذاری کرده است. شرکت شرکت ملی نفت فراساحلی چین  که یکی از کم‌هزینه‌ترین تولیدکنندگان صنعت است، در سالهای اخیر مشارکت بزرگی در تولید داخلی نفت خام داشته است و تولید نفت داخلی این شرکت، سال میلادی گذشته حدود هفت درصد رشد کرد و به ۵۲.۴ میلیون تن رسید. این افزایش معادل بیش از ۶۰ درصد از رشد تولید نفت چین بود.

ژو شینهوای، مدیرعامل شرکت ملی نفت فراساحلی چین  اعلام کرده است این شرکت میانگین رشد تولید سالانه شش درصد را تا سال ۲۰۲۵ هدف گذاری کرده است و پیش بینی می‌شود تولیدش تا آن زمان، روزانه به معادل دو میلیون بشکه نفت برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن